
De samenvloeiing van de Priester Poppestraat, de Veerstraat en de Nijsstraat met de Wilfordkaai vormt een groot asfaltplein, waarop de verkeersafwikkeling verwarrend is, vooral voor fietsers.
Daar is zelfs een zogenaamd “stukje fietspad” aangebracht in de fietszone(!), waarvan gedacht wordt dat fietsers het zouden moeten volgen …
Gelukkig zou aan deze toestand een einde kunnen komen in 2027, zoals op EditieTemse te lezen staat.
We zien erop toe dat er dan geen andere gevaarlijke situaties voor fietsers ontstaan.

