Als je als fietser een gevaarlijke situatie tegenkomt, kan je dat melden aan de stad. Dit kan je met de app van de stad of via de website https://meldingen.antwerpen.be/melden
Op het F1 fietspad was deze gevaarlijke situatie na 3 dagen opgelost. Melden werkt (meestal) !
 
Geef ons door als jij een goede/slechte ervaring hebt bij het melden van een gevaarlijke situatie voor fietsers via antwerpen@fietsersbond.be